Zdravá záda

Gymnastika zad pomocí gumolan

Za bolestmi zad většinou stojí oslabené zádové, ale také břišní svaly! Pokud jsou jedny z těchto svalů ochablé, tělo se začne bortit a přetěžovat jiné skupiny svalů.

A prvními na řadě jsou bedra! Na bolest zad právě v této oblasti si stěžuje téměř každý druhý člověk. A jak si pomoci? Důležité je začít se cvičením.

Cvičení určené pro:

V lekcích je používána gymnastika zad pomocí gumolan, vybrané cviky PILATES a dechové návyky z jógy.  Pomůckou jsou velké míče, malé míče a therabandy.

Spirální stabilizace je výběr cviků, které aktivují svalové řetězce, jejich hlavní funkcí je stahovat obvod těla a vytvořit svalový korzet. Takto vzniká síla vzhůru, která napřimuje páteř a zvyšuje prostor pro meziobratlové ploténky!

Mnoho odborníků Vás zbaví bolesti krátkodobě, obtíže se však často vrací. Naučíme Vás metody, které mají od zmíněných potíží trvale pomoci a často jsou plně ve vašich rukou.

     

Cvičení je sočástí pondělní Power Jógy   19.30 - 20.30 

Cvičení vede Jana Stančíková